Ako som prežila rok 2019

05.06.2020

Ako som splnila svoje pôvodné plány na rok 2019?

  • preklopenie mojej stránky - no niečo, tu je, ale nie všetko :/  a čo sa týka tej abdoňáckej, tak to som zvládla;
  • knihu som síce dopísala, ale nevydala ju... stále ju upravujem :D ale menej aktívne, preto to tak trvá;
  • Abdon prekvapenie sa zadarilo! Abdoňácka päťročnica (1) uzrela svetlo sveta a každý abdoňák by ju mal mať v knižnici;
  • prečítať knihy z poličiek v minimálnom rozsahu sa mi podarilo! Až som na seba hrdá, aká som bola šikovná a dokonca som ich prečítala aj viac;
  • neviem, či sa mi podarilo vydať polovicu plánovaných titulov, veľa sa presunulo na tento rok alebo sa zrušili... žiaľ, peniaze a čas veľmi nepustia;
  • na dobrej dovolenke som bola! Dokonca na dvoch! Cestopisy som už z nich spísala. To širšie publikum pre moje cestopisy zatiaľ nemám premyslené... uvidíme, či to vyjde tento rok;
  • Literárne mecheche sa podarilo zorganizovať a tento rok už aj zopakovať;
  • udržateľnejší spôsob života - zas som sa o niečo posunula (nakupujem viac od lokálnych a zodpovedných zdrojov), ale v tomto má človek stále čo doháňať a zlepšovať;
  • vysnívaná rovnováha -  bolo to o niečo lepšie, ale tiež to je niečo, na čom sa dá stále pracovať a zlepšovať sa v tom.

Rok 2019 bol rýchly.

Abdon fičal. Podarilo sa nám dať dokopy zbierku z tém mesiaca v rámci našej prvej päťročnice. S AZI sme nad tým sedeli dosť dlho a vyberali sme ťažko. Nakoniec z toho je dosť "hororová" zbierka. Inak som ho spomínala kade-tade. Vlastne sa k nemu vždy nejako dostanem. Lebo je mojou súčasťou ako súkromne, tak aj profesionálne. Minuloročné špeciály boli veľmi dobré, som hrdá na tému a aj spracovanie. Veľmi dobre to všetci napísali a dali dokopy. ;)

Pokračovanie Nevoľnosti mám spolovice napísané, prvú časť dilógie som dopísala (zatiaľ je nedoupravovaná do finálu), v Abdone som písala okrem cestopisov aj vtipný príbeh o Bzinovi a Elainoch. Opäť som napísala článok do Interkomu. Inak taká klasika. Žiadna prelomová vec, aspoň o nej neviem...

Akcie z vydavateľstva som obmedzila vzhľadom na málo dovolenky, ktorú mám v práci. Bola som však v Košiciach aj v Banskej Bystrici (nerátam susednú Bratislavu). Ale séria Placebo nám dala veľký impulz a dostali sme sa lepšie do povedomia. Boli sme aj súčasťou Bibliotéky, i keď pod hlavičkou vydavateľstva Hydra. Okrem toho sú naše knihy aj v kamenných kníhkupectvách (aspoň zopár), keďže sme začali spolupracovať s distribučnou spoločnosťou a dokonca sme podľahli aj e-knihám. Takže už len makať a makať. Mám resty v čítaní rukopisov, ale asi by som ich aj tak nemala ako spracovať. Uvidíme, čo prinesie tento rok.

Zorganizovanie akcie Literárne mecheche bolo pre mňa menším splneným snom. Dať dokopy autorov, čitateľov - áno, malo to svoje muchy, ale učíme sa z vlastných chýb, nie? Priateľov vek sa zaokrúhlil na 30 (!). Bola som vo Francúzsku (!). A zvládli sme to v zdraví a užili sme si to. I keď som sa spálila ako špekáčik. Dokonca sme zvládli ďalšiu skvelú dovču - Slovensko a trochu Poľska. Koncom roka som sa dala na zdravšiu cestu a vypláca sa mi to. Minulý rok som mala zdravotne ťažší - asi bolo na čase ubrať a zamyslieť sa nad sebou. Zdravie máme naozaj iba jedno! Začala som klíčkovať - nie veľmi často, iba občas.  Ale je to super vec! Radosť z rastu je ešte väčšia. Dokonca som upiekla aj vlastný chlieb. Stáva sa zo mňa ŽENA hodná do koča i do voza. :D

V júni som bola v Prahe na koncerte Backstreet Boys! Sama! Lebo všetci boli trápni a tak som sa rozhodla ísť sama. Bolo vynikajúco a šla by som ešte! V Bratislave sme boli zas na Eláne a koncom roka na vianočnom večierku nemenovanej spoločnosti, kde hrali Cigánski diabli, Michal David a Ultrazvuk. Dokonca som skočila aj do Viedne na volejbalový turnaj, kde sme síce trochu poblúdili, ale aspoň odhalili časť Dunaja, kde sa dá kúpať.


Opäť som spoznala nových ľudí, ale menovať ich tentokrát nebudem. :P

Už to asi začínam flákať, že? :D

-DNA-

Denisa Kancírová - autorská stránka
Všetky práva vyhradené od roku 2018 - 2020
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky