Kto som, čiže štyri stránky mojej osobnosti

28.03.2019

V poslednej dobe sa mi to stáva čoraz častejšie. Na jednej strane to aj chápem, ale na druhej strane, stále ľuďom vysvetľujem ako to je a nič. Tak si to poďme všetko zhrnúť. Kto som, kde ma stretnete a s čím sa spája moja existencia.


V prvom rade som len JA. Denisa Kancírová, vyštudovaná učiteľka environmentálnej výchovy a biológie, ktorá neučí (vzhľadom na to, že si neviem vyskladať úväzok a momentálne si to z finančného hľadiska ani nemôžem dovoliť; ale bavilo by ma to... možno raz), ale pracujem v administratíve (nie, nebaví ma to :D ale žijeme v dobe, kedy peniaze človek potrebuje). Okrem toho mám priateľa, mám rada mačky, rada čítam a pozerám seriály. Zbožňujem hmlu, teplé letné večery, pohľad na Mesiac a pokoj. Občas ľudia nechápu, že mám aj svoj osobný život a voľný čas (mám ho popretkávaný inými vecami, ale predsa ho mám) a POTREBUJEM voľno. Vypnúť. Ísť na kávu, sadnúť si, neodpovedať, zavrieť sa do izby a ležať na koberci, či poskakovať na hudbu. 

Druhá stránka je časopis Abdon - teda ABDOŇÁCKE JA. Prosím zapamätajte si, že Abdon je dobrovoľný časopis, ktorý vydávame online od septembra 2012. Žiadne vydavateľstvo, žiadny projekt, ktorý by sa mal tlačiť a pod. Na toto mám vlastný vyhradený názor a možno ho niekedy zmením. Neviem to síce podať ďalej a vysvetliť to, ale má to logiku. ;) Bol vytvorený pre amatérov, začínajúcich autorov, skúsených autorov a všetkých, ktorí chcú ukázať svoju tvorbu. Nechcem, aby sa z neho stala platená vec, ktorá by sa mohla potom zopsuť. Proste nie. Veci, ktoré robíme s Abdonom a v rámci jeho publika sú úžasné. Samozrejme, že by sme radi privítali aj finančnú pomoc (okrem tej mojej :D a pár tajných sponzorov). Ale chcem, aby to ostalo na dobrovoľnícekj báze. Lebo dobrovoľníctvo má v dnešnej dobe svoje miesto. Abdon nemá žiadne prepojenie na iné moje aktivity. Síce prispievam aj ako autorka, ale určite sa v ňom nepreferujem ako TOP autor. A s vydavateľstvom som spojená len ja. Je pravda, že ak niekam ideme, tak máme spolu miesto, ale je logické, že nebudem mať dva stolíky, keď som len jedna. :D

Tretia stránka je práve vydavateľstvo Art Floyd - teda ARTFLOYĎÁCKE JA.  Toto moje ja vzniklo v roku 2016 a koľko to s ním potiahnem, ešte neviem. Toto by mala byť zárobková činnosť (to "by mala" je veľmi dôležité), ale zatiaľ nie je. Ale snažím sa, aby bolo. Či to robím dobre alebo nie, je na zvážení každého jedného. Ja mám svoju politiku i predstavu. Viem, že kopec vecí by bolo treba ešte doladiť, ale všetky veci som sa učila za pochodu, takže priznávam, že mám ešte veľké rezervy. Nechcem sa ospravedlňovať, len chcem upriamiť pozornosť na to, že ak neviete všetky informácie a pozadia, tak neodsudzujte. Na prvý pohľad je veľa vecí jednoduchých, ale ak by ste to mali riešiť, tak skutek utek.

Štvrtá stránka, ktorá by mala byť ešte pred tou prvou je moje SPISOVATEĽSKÉ JA. Toto vzniklo na strednej škole a dúfam, že mi vydrží čo najdlhšie. Som autorka - publikujem zväčša pod civilným menom, občas pod skratkou DNA. Možno nemám vydaných xy kníh ako poniektorí iní autori, ale ono sa to odráža aj od toho, kde knihy vydávate. Riešim po väčšine knihy iných autorov, takže na tie moje často nie je energia. Múza by aj bola. Moja tvorba je však rozsiahlejšia ako vydané knihy. Sú to príbehy na stránke, v Abdone a občas nejaké články pre niekoho. Takže moji fanúšikovia sa musia trochu ponamáhať a nájsť si to. Viem, že od čitateľov chcem občas veľa energie a aktivity, ale je pravda, že tá pohodlnosť dnešnej doby ma občas vytáča. :D Ale pekný prehľad mám aj tu na stránke - moja tvorba v Abdone a raz to bude celé aj na o mne.


Kto má pozná osobne alebo aspoň lepšie, tak vie, že hoci som to stále ja, mám spravené chlieviky na svoje štyri JA. A keď som niekde s Abdonom, tak som tam s ním a keď niečo organizujem ja ako autorka, tak som tam v prvom rade ako autorka a až potom ako vydavateľka, šéfredaktorka a civilná osoba. :)

A jedna rada nakoniec. Ak neviete, ako vystupujem na akcii, spýtajte sa ma. Je to menej trápne, ako keď vás budem prosiť o úpravu, že moje dané ja s tým nemá nič spoločné. ;)

-DNA-

Denisa Kancírová - autorská stránka
Všetky práva vyhradené od roku 2018 - 2020
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky