Plány na rok 2016

13.02.2016

Keď sa pozriem na dátum, tak si uvedomujem, že to píšem už trochu neskoro, ale lepšie než nikdy... Takže poďme sa pozrieť na to, čo všetko plánujem alebo mám v hlave na tento rok, ktorý sa rýchlo rozbehol a takýmto tempom o chvíľu aj skončí. :)

Mojím plánom bolo vydať knihu, teda doklepnúť jej vydanie. Podarilo sa. :) Nevoľnosť je na svete. Teraz je zase mojím plánom ju rozširovať ďalej, aby si našla čo najviac čitateľov.

Čo sa týka vydávania kníh, tak ďalším bodom programu je, doklepnúť vydanie knihy Bociana a Bocianky, ktorú máme rozrobenú. Teda rozrobenú ju majú oni a ja som niečo ako dozor, ktorý dohliada na termíny a iné technické veci.

Okrem toho by som chcela v druhom polroku rozbehnúť pokračovanie Keavadu. Takže to bude ďalší veľký projekt zastrešený tak trochu Abdonom a mnou, samozrejme. :)

A ďalšia moja kniha? Jasné, že ju už v hlave mám a zopár riadkov som už aj napísala do wordu. :P Ale či to stihnem tento rok, to naozaj neviem. Ale bude to scifi...

Abdon a všetko okolo toho. Tak v marci budeme mať prednášku v rámci festivalu Anime Show a Game Expo, kde budem v strese, ale dúfam, že nájdeme nových členov a čitateľov. Touto cestou vás pozývam! Rada vás tam uvidím. Pokojne ma môžete osloviť, že odkiaľ ma poznáte (či z tejto stránky, či z Abdonu alebo ste o mne počuli).
Moje vysnívané stretnutie abdoňákov sa asi zase neuskutoční, i keď sa budem o to snažiť. Ale aj ja mám svoje limity. :D

Samozrejme nové súťaže ako napríklad Hráčsky kútik, ktorý je už spustený. A chystám jednu veľkú súťaž, kotrá sa bude týkať textov pesničiek. Mám ju naplánovanú na september, ale zatiaľ je to viac v mojej hlave než na papieri.

Čo sa týka stránky, tak sa budem snažiť dokončiť aspoň jeden príbeh. Lebo minulý rok to bola vcelku bieda. Priznávam. Keď sa však pozriem na všetko, čo som robila, tak nie som zo seba sklamaná. Mala som toho fakt dosť a napísala som predsa knihu, takže som na seba vlastne hrdá. :)

Chcem si pozrieť premiérové časti seriálov, ktoré som pozerala alebo pozerám. :)

Mojím snom je založiť si vlastné vydavateľstvo. Plánovala som to rozbehnúť koncom tohto roka, ale zatiaľ si to nechám otvorené. Ale bola by som veľmi rada, ak by to vyšlo. :) Takže držte palce a ozvite sa mi, ak máte nejaký nápad alebo chcete pomoc! :)

To je asi tak všetko. Možno je toho ešte viac, ale momentálne mi nič viac nepríde na um. Myslím, že je toho aj tak dosť, takže novinky sa dozviete buď odtiaľto alebo na Abdon webe či FB.


(článok prevzatý z predošlej stránky farin.webnode.sk)
Denisa Kancírová - autorská stránka
Všetky práva vyhradené od roku 2018 - 2020
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky