Plány na rok 2018

09.06.2018

Moje smelé plány na rok 2018...

Preklopiť celú stránku (z pôvodnej farin.webnode.sk) a spraviť ju aspoň dobrou. O pokračovaní príbehov radšej nesnívam. :D Ale audioverzia príbehov by mohli pokračovať.

Do Abdonu chcem zlanáriť nové duše. Vzhľadom na nové kontakty, by to mohlo vyjsť. Taktiež chcem popreklápať starý web na nový.

Chcem dopísať Nevoľnosť 2. A aj ju vydať. :D Neviem či sa mám smiať alebo plakať. Ale chcela by som dokončiť aj tú moju bájnu scifi, ale ešte na to nie som dostatočne pripravená.

Vydavateľsky by som sa chcela ustáliť a zabrať na marketingu a celkovej "vizáži". Hlavne by som chcela všetko stíhať a nie to robiť na poslednú chvíľu. To je však ťažký cieľ.

Tento rok chcem viac čítať knihy, lebo z rukopisov sa asi scvoknem. Mám to už od začiatku roka dobre našliapnuté...

Čo sa týka ochotníčenia a divadla... veľké neznáme... chcem... ale som len človek a neviem, či mám toľko času.

Chcem ísť na diskotéku, pretože sa potrebujem ponatriasať aj na inom mieste ako v mojej izbe. Chcem absolvovať pár stretnutí a návštev (to už sčasti splnené mám). A chcem žiť! Ako naozaj si užívať život, pretože sa to dá aj popri všetkých povinnostiach, ktoré človek má.

-DNA-

Denisa Kancírová - autorská stránka
Všetky práva vyhradené od roku 2018 - 2020
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky