Plány na rok 2020

24.01.2020

Moje plány na rok 2020 :)

  • Nahodiť na stránku aspoň jeden príbeh zo starej stránky.
  • Vydať si 2 knihy. :D Opäť mám plán... :D
  • Nájsť pre Abdon aspoň jedného stáleho pomocníka (lebo vecí je veľa, ale času už toľko nie).
  • Prečítať vyhradené knihy na tento rok - už som si ich dala bokom.
  • Urobiť poriadok v knihách a rozdeliť si ich so sestrou - ktorej je čo.
  • Dať do praxe nové pravidlá vo vydavateľstve a snažiť sa prežiť "autorskú i recenzentskú búrku", ktorá z nich vyplynie.
  • Vyriešiť si isté osobné problémy, aby sa mi vyčistil "stôl".
  • Zopakovať akciu Literárne mecheche.
  • Snažiť sa o udržateľnejší spôsob života.
  • Starať sa o svoje zdravie a aj ducha.
  • Doriešiť akciu Daj mi druhú šancu!, lebo knihy mám doma a zaberajú miesto.
-DNA-
Denisa Kancírová - autorská stránka
Všetky práva vyhradené od roku 2018 - 2020
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky